ALGEMEEN

*****************************************************************************************************************************

Ledenadministratie HSV Groot Woudrichem via Serviceburo.
HSV Groot Woudrichem laat de ledenadministratie ook in 2019 weer door Sportvisserij Nederland verzorgen.

Onderstaand wordt u nader geïnformeerd over de gevolgen.

Ik heb al eerder een incassomachtiging afgegeven:
Bij leden die een incassomachtiging hebben afgegeven, zal de contributie eind november van hun rekening worden afgeschreven. De Vispas zal dan voor het einde van het jaar per post worden verzonden. Indien het lid een abonnement op het Visblad heeft zal ook het visblad tegen een gereduceerd tarief (€ 7,80) afgeschreven worden.

Ik betaalde altijd per acceptgiro:
Leden die eerder per acceptgiro betaalden zullen ca. 15 november een factuur + acceptgiro + machtigingskaart thuis ontvangen. Na betaling wordt de Vispas verzonden. Op de factuur staat aangegeven waar u voor betaald. Heeft u een abonnement op het Visblad dan betaald u dit ook middels dezelfde factuur.
Bij leden die met acceptgiro betalen wordt een administratieve toeslag van € 5 gerekend. Bij de factuur zit ook een machtigingskaart voor automatische incasso. Indien u deze incassomachtiging afgeeft zal de toeslag van € 5 vervallen. U moet dan niet met de acceptgiro betalen maar alleen de machtiging insturen. Het servicebureau zal later de automatische incasso uitvoeren.

Sancties bij niet betalen:
Leden die hun lidmaatschap niet voor 01-10-2018 hebben opgezegd worden zijn ook in 2019 lid, waardoor contributie verschuldigd blijft. Indien u niet tijdig betaald dan ontvangt u een 1e herinnering met een toeslag van € 1,50 in het 1e kwartaal 2019. Een 2e herinnering met een toeslag van € 2,50 (totaal € 4) wordt in het 2e kwartaal 2019 verzonden.
Niet voldoen aan de betalingsverplichting kan sancties tot gevolg hebben. Dit kan zelfs een landelijke schorsing of royement inhouden. Er kan dan geen enkele Vispas meer worden verkregen!.

Advies van het bestuur:
Maak gebruik van de automatisch incasso, waardoor de kosten beperkt blijven en u verzekerd bent van uw vispas, die gewoon wordt thuis bezorgd.

Voor vragen m.b.t de facturen en/of ledenadministratie kunt u terecht bij SVN via nummer 030-6058490 of per mail ledenadministratie@vispas.nl

Het dikke boekje (Lijst van Wateren)

publicatiedatum: Zondag, 25 november 2018

De huidige Gezamenlijke Lijst van Nederlandse viswateren is geldig tot en met 2018. Sportvisserij Nederland heeft zich hard gemaakt om de Lijsten van viswateren, behorende bij de VISpas, ook digitaal wettelijk toegestaan te krijgen. Dat was een wens van veel sportvissers, zodat ze het boekje thuis konden laten. Lees verder ....

Sport talent 2018

publicatiedatum: Zondag, 18 november 2018

Uitslagen van 2018

publicatiedatum: Zaterdag, 17 november 2018

Soft cell jas van HSV Groot Woudrichem

publicatiedatum: Dinsdag, 6 november 2018

Kerst koppel wedstrijd

publicatiedatum: Maandag, 5 november 2018

Luciën de Rade Wereldkampioen vissen

publicatiedatum: Zondag, 5 augustus 2018

Federatief Clubkampioenschap Zuid-West Nederland

publicatiedatum: Zondag, 15 april 2018

Op zondag 15 april heeft H.S.V. Groot-Woudrichem de 1e voorronde van het clubkampioenschap gevist. Uit de loting van Sportvisserij Zuidwest Nederland bleek H.S.V. Waddinxveen de tegenstander te worden.