Leden & Lidmaatschap (opzeggen)

Ledeninfo & Lid worden

Wilt u lid worden?

Op de volgende adressen kunt u inschrijfformulieren en een voorlopig bewijs van lidmaatschap (VBL) afhalen. U krijgt eveneens alle bijbehorende vergunningen en de Lijst en van Wateren. Of te wel .... u kunt na invullen meteen aan de slag.
Vergeet niet de ingevulde VBL naar Sportvisserij Nederland op te sturen.

Dierenspeciaalzaak Sleeuwijk
Vijverplein 5A, 4254-AJ
Sleeuwijk

Van Pelt Hengelsport
Jan Spieringweg 1a, 4285-WN
Woudrichem

De prijs voor het lidmaatschap 2024 bedraagt:
  • 35 euro + 7 euro inschrijfgeld =  42 euro voor gewone leden
  • 10 euro + 7 euro inschrijfgeld = 17 euro voor jeugdleden (op 1 januari van het visjaar nog geen 14 jaar).
Als lid kunt u kiezen tussen betaling van het lidmaatschap per factuur of per automatische incasso (machtiging). Betaling per automatische incasso is gratis. Bij betaling per factuur wordt de contributie met 5 euro administratiekosten verhoogd.

Info bestaande leden

Prijzen vispassen 2024
Tijdens de ALV zijn de volgende prijzen voor de vispassen 2024 vastgesteld:
  • volwassen lid € 35,00;
  • jeugdlid          € 10,00;
  • extra pas        € 20,00;
  • adm. kosten factuur  € 5,00 (vervallen bij afgifte incassomachtiging)
  • adm. kosten incasso € 0,00
Vispas kwijt? Duplicaten aan te vragen via www.mijnsportvisserij.nl
Niets is zo vervelend als je VISpas nergens te vinden is. Via www.mijnsportvisserij.nl kun je direct een duplicaat aanvragen en betalen. Vervolgens staat er een tijdelijk bewijs ter download beschikbaar, waardoor je direct weer naar de waterkant kunt. Je ontvangt binnen zeven werkdagen de definitieve VISpas, indien van toepassing met de extra toestemmingen, thuisgestuurd.

Lidmaatschap opzeggen?

U dient uw lidmaatschap voor 01 oktober op te zeggen.
Opzeggen kan het best via een mail naar Sportvisserij Nederland:  ledenadministratie@vispas.nl